מתי?

ביום שלישי, ה-07 ביולי 2026

בשעה: 21:00

איפה?

אודיטוריום עירוני ליפקין שחק 1


"מצפה לו "- סרטה של אפרת ליביתמונה של המשתתפות בסרט

שיחה עם אפרת לאחר הסרט

שתי נשים צעירות, שבני זוגן נהרגן יחד בהתהפכות טנק, מנסות לאחות את חייהן שנשברו. צוף, בהריון ואם לשניים, ונעה, אם לתינוק, נעות בין שכול, בדידות, אמונה ולידה.

זהו מסע אינטימי על כאב, אמהוּת ובחירה מחודשת בחיים מלוּוה בפסקול מקורי, שהשאיר אחריו בן הזוג של צוף, המעניק עומק נוסף לאבל ולרגעים הקטנים של האור.

יום שלישי, כ"ב בתמוז תשפ"ו, 7.7.26, בשעה 21:00
באודיטוריום העירוני, רח' אמנון ליפקין שחק 1, גבעת שמואל                                                                                                                                                                                                                                                                                                     צילום: ענבר קלינגל

כרטיסים : 25 ש"ח

לרכישת כרטיסים 

 

"מצפה לו" סרטה של אפרת